CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 18 May 2011

Kalian..

Assalamualaikum,,,

Hurmmm,,baru lepas menyegarkan diri dan menunaikan kewajipan kepada-Nya.bkn nk menunjuk-nunjuk tapi sekadar m'beritahu.[act,saja nk panjangkan post niyh..hehe] Semalam aku p umah si sweetie FRAHANA.dya buat mkn2 sikit.kan kwn2 dya suma dah nk p blajaq,masuk uni;))so dya buat la jamuan ala2 FAREWELL PARTY gitu.ngee~aku pon sehari suntuk p umah dya jadik assistant kt dapur.tunjuk skill sikit kn.skali skala..haha.penat jugak tp seronok sgt.

Ampa suma tau dak smalam first time aku jumpak besties FARHANA..sebelum dok dengaq nama ja ngan dok degaq cerita pasai kegeniusan mereka.W0W!!!Kalian mmg hebat.kalian sume rupanya top scorer..mostly kwn2 FARHANA dpt tawaran JPA..Hebatlah kalian.TAHNIAH;D,,semoga terus mencipta kegemilangan yea.depa suma ok jaa,,aku ni yg x berapa nk okayy..hehe.kan aku ni x besa ngan depa.pastu x peramah pulak.tumpang  gelak je laa;((jadi laa..

P/S:Okayylaahhh..malaih pulak nk tulis post panjang2..just nk ckp THANKS FARHANA;))sebab sudi jadi kwn saya.sudi dengar luahan saya.sudi bergelak tawa bersama.sudi bersahabat dgn saya..


mcm saya dan farhana dak??

0 comments:

Post a Comment