CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 3 June 2011

JIHAD KU;))

JIHAD KU sebagai hamba mu:D
Alhamdulillah..Sesungguhnya aku hamba mu yang kerdil lagi hina dan jahil ini menadah tangan serta sujud kepada Mu memanjatkan kesyukuran yang tidak terhingga atas segala kurniaan.Ya Allah ya rabbul jalil,berkatilah jihad ku ini.JIHAD UNTUK MENUNTUT ILMU.Semata-mata untuk mencari redhaMu.juga redha ibu bapaku.Semata-mata utk menunaikan kewajipan ku sebagai hambaMu.Juga untuk berbakti kepada keluargaku,bangsaku,agamaku dan negaraku.


Permudahkanlah aku untuk memahami semua pelajaran dan mudah untuk mengingatinya.Terangkanlah hatiku,lapangkan mindaku..Berilah aku suatu peluang untuk membuktikan bahawa AKU JUGA BOLEH BERJAYA SEPERTIMANA INSAN YANG LAIN:))Berilah aku peluang untuk mencari ilmu sebanyak yg mungkin,mencapai KEPUTUSAN TERBAIK utk menyambung pelajaran dalam bidang KEDOKTORAN.




Ya Allah,dengarlah rintihan dan rayuan hambaMu ini.Sesungguhnya hanya padaMu aku memohon.


Aku redha dgn Qada' dan QadarMu.Manusia hanya mampu merancang namun hanya Kau yg menentukan:))

0 comments:

Post a Comment