CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 8 May 2011

kawan baru..

Assalamualaikum,,

Sobs*sobs*sedyh la kelas spoken daa abih..lepas niyh x de lg public speaking,interview modul,linking story,debate dan segala bagai aktiviti di waktu ptg yg indah.ngee~yg lebih menyedihkan tiada lagi gelak tawa kawan2.kawan baru.
yg aku kenal kat kelas tu..hehe.mcm2 ade.gembira dpt b’kenalan dgn awak semua.siyes,,x tipu.PENGAKUAN ikhlas dr hati.wink*kenal Aina+Afiqah+Suhaini-budak kolah aku jugak.kenal Kinah+Tirah+Qhaoirun+Wani-bdk Butterworth.kenal Kak Suri-dak matriks Changlun.kenal Shasha-dok Bukit Selambau.kenal Amalina-ehh2..dok satu tmn ngan aku.Shirah-dak mane ek?tp yg aku sure dya mintak nurse.ngee~Hafizah-si cantik yg nk p Paris ngan future husband dya.hehe.Nyna Fiona-mula rapat pd last day,sgt selalu pkai shawl+photographer i guess.act,ramai lg.jgn kecik ati ye kalau saye x mention.;D most of them mmg satu hati,satu jiwa,satu kepala ngan aku.sama2 gila;D kan Kinah?kan Aina?kan Afiqah?x sangka je aku bley ngam ngan aina + afiqah.alumni sekolah Ibrahim.waktu kt kolah x penah sembang mesra@tegur sapa pown.tup tup bile jumpe kt kelas spoken niyh bley plak gelak2 cm da lama kenal.pelik kn?tp sume tu benar:))

Dis is some picture of my new frens:))

us..;D

Hopefully,,kita sume akan terus jd kwn kayy..rileks laa walau sume dok tempat lain2 tp FB kan ade.kalau x pon SKYPE ke,YM ke.TWITTER ke..alaa kalau nk seribu daya,x nk seribu dalih.kan2?
P/S; Berkawan biar seribu,berkasih biar satu=)
THE END...

0 comments:

Post a Comment